Майже кожен рік автомобілі марки Volvo отримують престижні нагороди у таких конкурсах як кращий автомобіль року. Чи зможе новачок підтримати більш дорослі моделі бренду? Відповід на це риторичне питання ми отримали під час тестів нового XC40 D4 AWD, який з пакетом R-Design оцінюється у 34,5 тисяч євро. Оснащений потужним дизельним двигуном, тестовий кроссовер продемонстрував досить жвавий характер. Заміри розгону з 0 до 100 км/год підтвердили заводські данні, які складають 8,2 секунди. Результат досить непоганий дивлячись на 1700 кг спорядженої ваги повнопривідного автомобіля. На ходу шведський кроссовер продемонстрував непогану керованість та стабільність на високих швидкостях.
Інтер'єр XC40 відрізняється від старших моделей хіба що маштабом. Ми з неаби яким здивуванням відмітили якісні матеріали обробки салону. Також непогано виглядає віртуальна панель приладів та монітор інформаційно-розважальної системи, який демонструє перевагу шведа над деякими конкурентами. В цілому салон новачка сподобався, адже в середині машини відчуваєш себе комфортно та зручно.
Без сумніву дизельне серце як найкраще підходить компактному XC40, адже крім чудової динаміки власник цього автомобіля отримає паливну економічність. Середня витрата дизельного пального на кожні 100 км пробігу становить 5,5 літри. Під час тестів новий Volvo XC40 зарекомендував себе як досить тихий та комфортний автомобіль.
Отже сильними сторонами XC40 є його нестандартна зовнішність та рівень безпеки водія пассажирів що типово для шведської марки. Сподіваємось, влітку ми зможемо взяти XC40 на довгостроковий тест, в межах якого стане зрозуміло, чи вартий цей автомобіль уваги широкої аудиторії чи він стане рідким гостем на вітчизняних дорогах...